fredag 12. oktober 2012

Lanseringsfest hos ZanZ!

I går kveld var det lanseringsfest hos ZanZ på den vakre juleboken, Sanselig jul av Franciska Munck-Johansen. Det var et strålende oppmøte og en særdeles hyggelig aften!! Vi gratulerer så masse med boken Franciska:-)
Drivende dyktige Maia med bloggen Fabelaktig sto for leveringen av de deiligste cup-cakes og det ble boblevann, hyggelig prat og handel i et par timer!!

I dag står styling til reklamefoto for tur. Ellers ramler det inn nyheter hver dag - det er jo sessongen for det. I går kom varer fra Missoni og Louise Roe - så vakre ting!!

Ønsker dere som er innom en strålende fin helg, klem fra jentene hos ZanZ

6 kommentarer:

  1. Lekkert lekkert lekkert...
    Ser ut som dere har hygget dere!
    Jeg koset meg også på minidisco.. *blunkesmilefjes*
    Ha en fin helg..
    klem

    SvarSlett
  2. Det var en super kveld! Tusen takk♥
    God fredag ønskes dere! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Det ser virkelig ut som om dere kosa dere ja!
    Nydelige bilder med fin stemning :)

    SvarSlett
  4. En fin kveld og en fantastisk butikk!!
    Endelig kom jeg meg innom, hehe:))
    Noen små herligheter ble med hjem, og ønskelisten ble noen meter lenger, hihi:))

    Franciska er en flott dame, og veldig, veldig dyktig!!
    Flott BOK altså:)

    SvarSlett
  5. Hei, Gratulerer med lanseringsfest hos dere! God helg fra Siv:-)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for en kjempekoselig kveld! Stooor klem fra meg! :-)

    SvarSlett

Vi blir så glade for en melding fra deg!